Monday, January 19, 2009

Dayang Bunting




Pulau Dayang Bunting....aku ni tak la percaya sgt pasal legenda ni, tapi bila diri ni rasa kekurangan semuanya membuat aku terdesak percaya kat semua ni....masa bercuti dgn fmly hubby kat langkawi,kami sempat singgah di pulau Dayang Bunting...itu pun atas permintaan aku nak sgt pergi kat pulau tu.aku dpt tahu dari kakak ipar aku yg air dlm tasik dayang bunting beralkali sesuai utk org nak pragnent...masa sampai kat tasik tu aku n hubby rendam kaki kat dlm air tu...dlm hati masing2 berdoa semoga kami dikurnia zuriat yg sihat dan sempurna...org kata kami ni masih awal nak buat hajat2 mcm ni...maklum la baru 7 bln kawin,tapi bagi aku n hubby 7 bln mcm dh 7 tahun...sape tak teringin nak baby bila tgk org sekeliling yg rapat dgn kita dah ada isi.Jadi aku pun berdoa la kat tasik tu,org kata minum air tasik tu lagi berkesan....ape lg aku n hubby pun minum la,air dia tak rasa ape2 pun mcm air mineral dlm botol je.Tapi ramai gak aku tgk buat hajat kat situ...ada satu pasangan yg mandi kat situ,masa nak balik aku tgk dia bawa balik satu botol besar air dari tasik tu...maybe dah lama dia menuggu cahayamata...Aku rasa tak la rugi aku percaya kat semua ni...dgn harapan tahun ni kami dapat baby...kepada yg terbaca blog ni doa2 kan la kami dikurniakan zuriat...Amin

2 comments:

  1. akak doakan smoga cpat dpt babay,btambah lg anak sedara..amin

    ReplyDelete
  2. Ain....org doakan Ain moga dikurniakan zuriat...InsyaAllah...amin

    ReplyDelete